Wednesday 23 February 2011

cerita -CN-

assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua pembaca blog ini..

izinkan sy perkenalkan diri dulu ye..saya carol nisa..panggilan 'CN' je lah ye..sy skrg part-time student kat uitm dlm master in fashion design..
ape yang ingin sy kongsikan di blog ini adalah jauh terpesong dari bidang yg sy pelajari skrg..tp bg sy kesihatan amat penting..so sy suke utk mengkaji tntg produk2 makanan tambahan yang menjamin kan kesihatan sy agar berada pada tahap yg baik..dan tip top! :D

first of all,terima kasih kerana sudi jengah2 blog sy ni..tujuan sy buat blog ini adalah untuk share pengalaman dan ilmu pengatahuan tentang suatu produk yang baru sy jumpa ni..^_^

pada pertengahan bulan januari 2011 sewaktu sy tgh surf blog2 lain, sy terjumpa satu website yang menarik perhatian saya.. sebuah syarikat e-biotech yang memberikan satu plan dimana syarikat ini memberikan pulangan modal kembali,perlancongan,umrah,haji,kerete dan hartanah yg bernilai rm300 000.00 dengan hanya bermodalkan serendah rm 600 shj...so,saya pon surf lagi tntg kehebatan syarikat dan apa tulang blakang syarikat ini..kemudian sy dapati, produk yg dihasilkan dari syarikat ini mmg terbukti berkesan..ini hanya observation dari laman web ini shj yang menunjukkan you-tube testimoni mereka..so sy pon cb hubungi en zaki utk mendapatkan keterangan yang lebih lanjut dari segi plan pemasaran syrikat ini dan juga kekuatan produk ini..

kami berjumpa pada jam 9 mlm di bangi..satu per satu en zaki terangkan tntg syarikat, produk dan last skali plan pemasaran..pada mula nya sy x percaya yg produk ini boleh berkesan dgn cepat..tp bila sy dijemput utk menghadiri smart partner preview (SPP) pada hari rabu mlm di sunway mentari, sy melihat sndiri (live) pesakit yg dulu menderita dari akibat kencing manis yang kronik bercerita pada kami ,setelah minum cordy jus ini, beliau pulih sepenuhnya dan sekarang aktif menjalankan perniagaan dengan syarikat asia herbal biotech (AHB) ini..

kemudian baru lah sy percaya pada produk ini dan beli cordy jus sekotak (3 btol) utk tempoh 3minggu...rasanya seperti ..ribena yg pekat..ermm..ada masam manis..dan yang pasti sedap..:)

setelah abis 3 botol, sy rasa bertenaga dan x cepat letih..sekarang sy menjadi pengguna tetap jus cordy ini dan telah pon join dalam perniagaan ebiotech ini..

dan kini tanpa saya sedari, sy mempunyai lebih kurang 30 org dibwh rangkaian saya..dalam hanya sebulan..mmg best..:)
hanya dgn memperkenalkan produk ini pada ahli keluarga dan rakan2 sy..mmg mudah skali..sbb produk menjadi..bukan produk simpan bwh katil..mmg senang lah nk promote..minum je...

tu je lah wat mase ni..pengenalan sy terhadap produk cordy jus dan syarikat asia herbal biotech (AHB)..
akan sy update lagi nnt..tunggu ye..

wasalam..
salam satu malaysia!!!

world peace from: -CN-

No comments:

Post a Comment